8 looks I'm loving this week

09:30


A semana já vai a meio, mas a chuva incessante dos últimos dias faz com que os dias pareçam intermináveis. Ainda por cima estou de mau humor. Porquê? - perguntam vocês. Então depois de um fim-de-semana solarengo e já com cheiro a Primavera acham normal esta chuva? Eu não!

Depois deste desabafo vamos ao que realmente interessa. Seleccionei 8 looks que estou a adorar esta semana. Não prometo é que sejam adequados ao tempo chuvoso...

P.S. Sabiam que o blog faz hoje dois anos? Nem acredito que já passou tanto tempo! Obrigada por estarem desse lado e me acompanharem nesta aventura. Gostavam que eu lançasse um giveaway para comemorar mais um aniversário do blog? Deixem a vossa resposta nos comentários, enviem-me um e-mail ou uma mensagem privada no Instagram. Fico à espera da vossa resposta!
__________

The week is already halfway through, but last day's rain makes the days seem endless. On top of that I'm in a bad mood. Why? Because in Portugal after a sunny weekend we have non-stoping rain! 

After this here's what really matters. I've selected 8 looks I'm really loving this week. But I can't promise they're suited for rainy days...

P.S. Did you know that Playing with Clothes turns two today? I can't believe it's been so long! Thank you for being beside me on this adventure. What do you think of a giveaway to celebrate this anniversary? Leave your answer in the comments, send me an email or a private message on Instagram








You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Like us on Facebook